Zamieszczone przez pstrykacz
luzujesz trzy śruby na kole zębatym od pompy i bardzo delikatnie kluczem 22 "obracasz" śrubę. Obracasz to oczywiście za duże słowo
ruch o dziesiąte milimetra, dokręcenie śrub na kole i sprawdzenie. Regulacja wymaga cierpliwości ale jest spokojnie do wykonania.
luzujesz trzy śruby na kole zębatym od pompy i bardzo delikatnie kluczem 22 "obracasz" śrubę. Obracasz to oczywiście za duże słowo
ruch o dziesiąte milimetra, dokręcenie śrub na kole i sprawdzenie. Regulacja wymaga cierpliwości ale jest spokojnie do wykonania.
Skoro masz instrukcję to do dzieła! Zdjąć osłonę z silnika później osłonę z paska rozrządu - jest na 3 zatrzaskach. Chwila wolnego czasu i ustawisz. odkręcisz fasolki - przestawisz odrobinkę kołem pompy i masz kąt ustawiony. Przed każdą próbą dokręcaj fasolki.



Komentarz